maandag 19 oktober 2015

Week 6!

Deze week bak ik een 'gezonde' taart!
Ik gebruik er wortels voor, en wortels zijn gezond, toch?
Even niet nadenken over de suiker, die er ook wel voor iets tussenzit.
Gewoon genieten en je vingers aflikken!
Worteltaart, ofte 'carrot cake', afgewerkt met een creamcheese frosting met pecannoten.
Degenen die 'm al eens geproefd hebben, wéten dat dit een toppertje is.
HEERLIJK!



Ik bak deze taart op zondag 25 oktober.
Bieden kan tot donderdag 22 oktober - 12u.
Startbod 10 Euro.
(Een bod mag ook geplaatst worden op het FB-groepje, ik probeer geregeld te updaten hier.)

Het weekend nadien, op 31 oktober 2015, blazen we twee kaarsjes uit voor Mats*.
Omdat we dan even wat tijd voor ons gezin uittrekken zal er uitzonderlijk geen taart verkocht worden.
Op maandag 2 november vlieg ik er meteen weer in en volgt hier de aankondiging voor de volgende taart!


8 opmerkingen: