maandag 7 december 2015

Week 11!

(Bericht 7/12 - Terwijl ik broed op een mooie afsluiter van mijn 'Bakken voor het Berrefonds'-avontuur, mogen jullie mee kiezen wélke taart ik het komende weekend bak!
Stemmen kan via deze link:
Poll op Facebook
Morgen kondig ik hier aan welke het wordt en kan er geboden worden!)

...
En de winnende taart is..... Dé Pavlova!!
Het komende weekend bak ik dus weer deze lekkernij...
een grote meringue, krokant vanbuiten en vederlicht binnenin, smeltend op de tong, met een laagje room en véél fruit!


Deze taart wordt meteen ook mijn laatste weekendtaart, die per opbod verkocht wordt.
De 'Warmste Week' nadert en dat vraagt om een speciale actie als afsluiter...
meer nieuws volgt weldra...

Bieden kan vanaf nu en tot donderdag 10/12-12u.
Breng een bod uit via 'opmerking' op dit bericht, een mailtje of via de FB-groep. Ik update overal steeds zo snel mogelijk!
Startbod 20 Euro (om er meteen een lap op te geven!)

Jullie zijn alvast allemaal enorm bedankt voor jullie enthousiasme de afgelopen maanden!



6 opmerkingen: