maandag 14 september 2015

En we vliegen erin... Week 1!

De eerste taart op mijn planning is er eentje dat unaniem tot topfavoriet verkozen werd door mijn trouwe testpanel...mijn collega-vroedvrouwen dus.

Hoewel mijn persoonlijke favorietjes toch altijd wat met chocolade te maken hebben, is er in deze taart géén chocolade te bespeuren.
Geen nood, er ligt nog héél veel chocolade in het verschiet.
Maar ik verzeker je, als je deze taart proeft, mis je de chocolade niet!
Geen chocolade dus, maar wél esdoornsiroop...véél esdoornsiroop!
Heerlijk zachte cake, omhuld door een fluwelen Zwitserse meringue (deze is niet rauw, dus voor zwangeren geen probleem!). De gekarmaliseerde suiker brengt een subtiele koffiesmaak met zich mee (hoewel er geen koffie bij te pas komt). Het geheel wordt afgemaakt met gehakte pecannoten. Deze kan ik uiteraard achterwege laten voor de allergische taartliefhebbers.
Klinkt toch goed, niet?



Om meteen goed van start te gaan, bak ik van deze taart 2 exemplaren!
De taarten kunnen naar wens tussen vrijdagmiddag en zondagmiddag gemaakt worden.
Af te halen in Aartselaar of thuis geleverd binnen een straal van +/- 50km.

Bieden doe je gewoon in een reactie onderaan dit bericht.
Houd dus zeker goed het laatste bod in 't oog.
Het startbod is 10 Euro.
Voor de eerste taart kan je bieden tot woensdag 16/9-11u30.
Voor de tweede taart van woensdag 16/9-12u30 tot vrijdag 18/9 12u.

En dan is het nu aan jullie...

13 opmerkingen: